mewa 2 Startet 28.September.2010 Link til dette innlegget Startet 28.September.2010 Skulle starte motoren trykket inn knappen for å gi mer gass satte gearhendelen i midt stilling men knappen spratt ikke ut så nå får jeg den ikke i gear.Er det noen som har vært borti det samme og vet hva jeg må gjøre for å få den ut igjen å i gear. mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 28.September.2010 Link til dette innlegget Svart 28.September.2010 Smøre. ev rense å smøre. syrefritt vannfast fett, husker ikke hva det beste heter men det er hvitaktig. Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 29.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Ja det er greit men hvordan få den tilbake i normalstilling ? mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 1.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 Hvem forhandler disse quicsilver kontrollboksene ? mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
Cruiseliner Svart 1.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 Trolig de fleste som forhandler Mercruiser/Mercury. Jeg ville kontaktet en slik forhandler, så kan de sikkert hjelpe deg videre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.