frankive Startet 29.September.2010 Link til dette innlegget Startet 29.September.2010 Jeg har et Humminbird 525 ekkolodd som fungerer finfint. Jeg har også en Garmin 421s kartplotter som støtter tilkobling av ekkolodd (dog nmea 2000) for å kunne fungere som ekkolodd og dybdemåler. Er det mulig å kun benytte seg av svingeren jeg har installert fra før (humminbird), splitte signalet fra denne og lage en kabel som passer til Garmin-enheten også? Sitér dette innlegget Link to post
nab Svart 30.September.2010 Link til dette innlegget Svart 30.September.2010 (redigert) Nei, det går ikke. Ekkoloddet sender pulser til svingeren, og måler tiden til ekko kommer tilbake, det vil derfor ikke være mulig å bruke samme svinger på 2 ekkolodd. Du må ha et ekkolodd som er NMEA-kompatibelt for å kunne vise data på flere enheter. Redigert 30.September.2010 av nab (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.