Harald- Startet 30.September.2010 Link til dette innlegget Startet 30.September.2010 (redigert) Etter hva jeg forstår er alle GPS med coaxkabel like. Kan jeg bruke denne på min Magnavox MX100 som har tilkobling med Coaxial kabel? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290472011881&ssPageName=STRK:MEWNX:IT Redigert 30.September.2010 av Olav Ringdal Jr. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 30.September.2010 Link til dette innlegget Svart 30.September.2010 Du får sjekke om Magnavoxen leverer mellom 3 og 5 volt på antenne utgangen, og at utgangen kan belastes med 10 mA. Er det OK, så vil antennen virke. Hvor godt, kan jeg ikke svare på. Kjøp den, legg deg ved siden av en annen båt og sammenlign antall satellitter og signalstyrke. Er du ikke fornøyd, Ha den som reserve/nød antenne. Pass på at den ikke kommer i nærheten av kompass. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 30.September.2010 Link til dette innlegget Svart 30.September.2010 men om kontakter ikke er like, kan du alltids få tak i overganger. GPS/plottere bruker som oftest SMA eller BNC kontakt. Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 30.September.2010 Link til dette innlegget Svart 30.September.2010 For under 40 kroner ferdig levert i postkassa er det vel bare å kjøpe en for å teste? -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Harald- Svart 30.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2010 Har bestilt den, så får vi se. Sjekket en del andre antenner på nettet, og disse er også beregnet på 3-5V og disse er godkjente på Garmin 215 etc. Bestilt og skal sjekkes. Trodde først denne var beregnet på bærbare hånd gps'er, men siden andre gps'er kan bruke denne vill jeg tro det går bra Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 30.September.2010 Link til dette innlegget Svart 30.September.2010 enheten på annonsen har BNC-kontakt, så det trengs en overgang (ihvertfall har mine GPSer en annen kontakt; SMA, kanskje) Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
rag Svart 30.September.2010 Link til dette innlegget Svart 30.September.2010 Hei Antennekontakten passer til min gamle Garmin GPS II+. Det er den eneste jeg vet om som har slik kontakt. Rag Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 30.September.2010 Link til dette innlegget Svart 30.September.2010 Holund fks, har overganger. Legg ut bilder når det kommer så kan jeg se. Garmin har i alle år brukt SMA ihvertfall på sine bil GPS'r. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 30.September.2010 Link til dette innlegget Svart 30.September.2010 Garmin har i alle år brukt SMA ihvertfall på sine bil GPS'r. Jeg er temmelig sikker på at det er BNC-kontakt på min Garmin GPSMAP 520S. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Harald- Svart 30.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2010 Har flere GPS'er med BNC kontakt også, men der jeg skal bruke denne er der skrikontakt, der jeg skrur fast senterleder og skjerm. Dette skal benyttes på en gammel gammel Magnavox Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 1.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 Jeg mener at garmin sine bilnvigtorer bruker sma. Sleng ut et bilde av kontakten. Kanskje jeg har en overgang til overs;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.