Allan E Startet 30.September.2010 Link til dette innlegget Startet 30.September.2010 Hei nå ser jeg at flere rundt oss begynner å planlegge julebord. Det bør vi også gjøre. Jeg føler at Twende ikke er plassen i år så vi bør bestrebe oss på å finne en ny plass. Etter det jeg hører så er det plasser som har ganske så fulle lister allerede. Kan vi få til et julebord siste helg i november (26-28/11) eller første helg i desember (3-4/12). Da har vi ennå litt tid igjen til jul. Kan noen undersøke litt så tar vi å bestemmer oss på tirsdagen på Twende. Så alle som vil kan bare svare i tråden her å melde seg på. Alle er hjertlig velkommen også de som er villig til å kjøre seg litt for å ha en hyggelig kveld med god mat. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 30.September.2010 Link til dette innlegget Svart 30.September.2010 (redigert) Kan noen undersøke litt så tar vi å bestemmer oss på tirsdagen på Twende. Så alle som vil kan bare svare i tråden her å melde seg på. Alle er hjertlig velkommen også de som er villig til å kjøre seg litt for å ha en hyggelig kveld med god mat. Her er mitt bidrag. Forsøkte i går å sende rundt et forslag, har mistanke om at jeg ble stoppet av et tak på 20 IM på en dag. For å ha noe å diskutere til tirsdag på Twende. Var innom Viktoria Gjestgiveri Langesund http://www.victoria-gjestgiveri.no/ og forhørte meg om julebord. Fikk sjokk, ledige dager I GÅR kl 1200 er den 26-27 nov og 3-4 des. Der tar de inntil 20 til 30 i det ene rommet og 60 i begge Redigert 30.September.2010 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Hansi Svart 1.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 Victoria synes jeg høres ut som et godt forslag. God mat og flott atmosfære der. Sitér dette innlegget Link to post
Elmer Svart 1.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 Jeg tenker å høre om Johnesgården på Stathelle og Barracuda i Langesund har julebord. Baracuda har jeg spist på flere ganger og der har de svært god mat. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 1.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 (redigert) Jeg tenker å høre om Johnesgården på Stathelle og Barracuda i Langesund har julebord. Dette blir bra, og ledige dager i samme rennet. Redigert 1.Oktober.2010 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Allan E Svart 2.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2010 Langesund Bad har fått mye skryt fom maten sin. Svært populær søndagsbuffe. Noen som er kjemt der? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 3.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2010 Langesund Bad har fått mye skryt fom maten sin.. Noen som er kjemt der? Ikke jeg, men disse har, . http://www.booking.com/hotel/no/langesund-bad.no.html?aid=311099;label=langesund-bad-wXB31F9Y4IJNYbAMuT5GiQS4223497483;ws=&gclid=CP-m1Z6Ct6QCFQEsDgodZWgM_g http://no.tripadvisor.com/Hotel_Review-g226920-d1448446-Reviews-Langesund_Bad-Langesund_Telemark_South_Coast.html Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 5.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2010 På møte i kveld ble det etter litt diskusjon, ble Julebord lagt til Viktoria Gjestgiveri Langesund Lørdag 27 november. Kommer tilbake med menyen. Sett av dagen. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Hansi Svart 6.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2010 Sett av dagen. Skal gjøre et forsøk. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 8.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2010 (redigert) Viktoria Gjestgiveri Langesund Lørdag 27 november. Fikk meny lista på telefon nå, så forbehold om prisene. Juletallerken kr.199 Ribbe kr.235 Lutefisk kr.255 Pinnekjøtt Kr.255 Indrefile kr.255 Hummer med mye fra havet min. 2 stk. 650 pr. person. Forett og dessert kommer siden. Dans. THE Super Duper Jan Band Spiller. Redigert 8.Oktober.2010 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 11.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2010 (redigert) Viktoria Gjestgiveri Langesund Lørdag 27 november Her er menyen så nå er det bare og melde seg på begrenset med plass. Forretter. Spekeskinke med ristede champignoner... kr. 85,- Liten blåskjell........................ kr. 85,- Liten fiskesuppe....................... kr. 85,- Havets salat........................... kr. 95,- Stekt kamskjell på en bunn av spinat... kr. 118,- Hovedretter. Juletalerken........................... kr. 195,- Ribbetalerken.......................... kr. 225,- Pinnekjott............................. kr. 255,- Lutefisk............................... kr. 255,- Indrefilet............................. kr. 255,- Skalldyrbord.................... kr. 650,- pr.pers. Minimum 2 pers. Dessert. Riskrem / Karamellpudding.............. kr. 75,- Dans. THE Super Duper Jan Band Spiller. Redigert 11.Oktober.2010 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Allan E Svart 14.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Mye godt. Det ser fint ut dette, så jeg melder meg på med 2 stykker. Sitér dette innlegget Link to post
skrotrot Svart 15.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2010 Det kommer 2 fra Andebu ... Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 Dere er notert på blokka, det er plass til flere, så kom igjen. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 19.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2010 (redigert) Julebord Viktoria Gjestgiveri Langesund Lørdag 27 november Hvis påmeldingen ikke tar seg opp veldig fort må vi si i fra oss noen plasser. MVH Festkomiten Redigert 19.Oktober.2010 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
PR Fender Svart 19.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2010 Pr Fender mønstrer 2stk. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 20.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2010 Det er også notert Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Elmer Svart 20.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2010 Vi håper å få det til. Fruen undersøker bytting av vakt i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 21.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2010 Det var godt vi ikke valgte Langesund bad. Der er det tilbud på smalahovud nå tror jeg for de har hatt en brann. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 21.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2010 Der er det tilbud på smalahovud nå tror jeg for de har hatt en brann. Smalahove får du neppe der etter brannen, muligens noe altervin og oblater eller hva det nå heter er sikkert på menyen eller tilgjengelig. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 22.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2010 (redigert) Ja vi var heldige som valgte rett sted, men hvordan skal vi greie og fylle opp kvoten vår???? Redigert 22.Oktober.2010 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
sarni Svart 24.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2010 Tilfør 2 stk matroser Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 24.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2010 Så flott sarni. Vi nermer oss rekorden fra i fjor. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Elmer Svart 30.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2010 Hei! Bedre sent enn aldri, men håper det ikke er fullt enda. Jeg melder på kona og meg, og vi bstiller en juletallerken og indrefilèt. Vi gleder oss til hyggelig samvær, god mat og livemusikk! Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 31.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2010 Jeg melder på kona og meg, og vi bstiller en juletallerken og indrefilèt. Vi gleder oss til hyggelig samvær, god mat og livemusikk! Flott begge deler er notert . Du kom meg i forkjøpetdet er på tide å bestemme seg for hva en skal spise på julebordet kokken vil ha oversikt. Det er enda noen plasser igjen til julebordet. Viktoria Gjestgiveri Langesund Lørdag 27 november Forretter. Spekeskinke med ristede champignoner... kr. 85,- Liten blåskjell........................ kr. 85,- Liten fiskesuppe....................... kr. 85,- Havets salat........................... kr. 95,- Stekt kamskjell på en bunn av spinat... kr. 118,- Hovedretter. Juletalerken........................... kr. 195,- Ribbetalerken.......................... kr. 225,- Pinnekjott............................. kr. 255,- Lutefisk............................... kr. 255,- Indrefilet............................. kr. 255,- Skalldyrbord.................... kr. 650,- pr.pers. Minimum 2 pers. Dessert. Riskrem / Karamellpudding.............. kr. 75,- Dans. THE Super Duper Jam Band Spiller. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.