Coast Svart 1.November.2010 Link til dette innlegget Svart 1.November.2010 Da kan du legge til 2 Safrane. Sitér dette innlegget Vestlandskutter Fairline Nidelv Marex Hansvik Manzanita Bever Oceanis 323 Zodiac, BB11, First 40.7 NB 8700 Link to post
Roger jo Svart 2.November.2010 Link til dette innlegget Svart 2.November.2010 Flott Safrane det er noteert. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Elmer Svart 2.November.2010 Link til dette innlegget Svart 2.November.2010 Dette virker til å bli veldig bra! Snakker vi oppmøterekord? Sitér dette innlegget Link to post
PR Fender Svart 2.November.2010 Link til dette innlegget Svart 2.November.2010 Detta blir det mye juging og bløffing av!!! Gleder meg Sitér dette innlegget Link to post
Coast Svart 2.November.2010 Link til dette innlegget Svart 2.November.2010 Da tar vi indrefilet og ribbetallerken. Gleder oss! Sitér dette innlegget Vestlandskutter Fairline Nidelv Marex Hansvik Manzanita Bever Oceanis 323 Zodiac, BB11, First 40.7 NB 8700 Link to post
sarni Svart 3.November.2010 Link til dette innlegget Svart 3.November.2010 Detta blir det mye juging og bløffing av!!! Gleder meg Flink til det du Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 4.November.2010 Link til dette innlegget Svart 4.November.2010 Da tar vi indrefilet og ribbetallerken. Det er notert. Snakker vi oppmøterekord? Hvis alle kommer tangerer vi fjoråret. Men vi har jo hvert år hatt stigning i julebord`s festen,så vi trenger noen feststemte medlemer for å få til det. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Allan E Svart 7.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2010 Det er jo fler telemarkinger som har vært ganske ivrig på forumet, hvor er de? Men hvis alle som har meldt seg på kommer så blir jo dette veldig bra. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 7.November.2010 Link til dette innlegget Svart 7.November.2010 Det er jo fler telemarkinger som har vært ganske ivrig på forumet, hvor er de? Det er ikke bare telemarkinger jeg savner, målet vårt er jo å få med flere fra omegn og den er STOR. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Hansi Svart 8.November.2010 Link til dette innlegget Svart 8.November.2010 målet vårt er jo å få med flere fra omegn og den er STOR. Har sendt IM. Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 11.November.2010 Link til dette innlegget Svart 11.November.2010 Hørtes veldig hyggelig ut for en vestfolding/helgerossing også, men desverre går ikke fergen lengre, og julebord er nå julebord, så det blir nok ikke enkelt å få det til. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 11.November.2010 Link til dette innlegget Svart 11.November.2010 men desverre går ikke fergen lengre, og julebord er nå julebord, Du får ringe til Øyvind på Stokkøya og avtale henting, han fikser sikkert det. Sitér dette innlegget Link to post
Styrbert Svart 14.November.2010 Link til dette innlegget Svart 14.November.2010 (redigert) Heisann! Jeg har lyst til å være med hvis det er flere plasser. Har sendt IM til roger-jo. Jeg kommer sannsynlig til å kjøre bil. Er det noen som kan tenke seg å sitte på frem og tilbake fra Larvik. Har plass til 4 Hvilket klokkeslett snakker vi om å møtes? Mvh Styrbert Redigert 14.November.2010 av Styrbert (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Styrbert Svart 14.November.2010 Link til dette innlegget Svart 14.November.2010 (redigert) Hei igjen. Takker roger-jo. Da har jeg meldt meg på og fått bordplass og bestilt meny . Dessverre er kona på reise denne helgen, så jeg kommer alene og har derfor noen ledige plasser i bilen. Tenker meg hjem til Larvik en gang utpå natta, så da kan de som sitter på ta seg en Er det noen i på strekket Larvik - Langesund som vil sittte på (Ikke sjøveien) Mvh Styrbert Redigert 14.November.2010 av Styrbert (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 14.November.2010 Link til dette innlegget Svart 14.November.2010 Velkommen, rakk bare å lese IM`n før midag. Alt er notert. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Allan E Svart 14.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.November.2010 Da har vi sett på menyen og ønsker oss pinnekjøtt begge to. Forrett står vi over men dessert må vi ha. Riskrem til oss begge. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 21.November.2010 Link til dette innlegget Svart 21.November.2010 Ser ikke ut til at det blir ny rekord i år foerløpig er vi 15 er plass til 20. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Allan E Svart 26.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2010 Er det avtalt noe klokkeslett? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 27.November.2010 Link til dette innlegget Svart 27.November.2010 Det er kl 1900 som vanlig har jeg gått ut fra. Er alt i fest humør Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Elmer Svart 27.November.2010 Link til dette innlegget Svart 27.November.2010 Ekstremt irriterende, men jeg har fått en betennelse i öret på höyre side som gjör at jeg ser ut som personifiseringen av "The Missing Link"! Fprmen er dessverre laber og selv om vi har gledet oss veldig til treff, må vi melde avbud. Kos dere masse i kveld, dere andre! Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 27.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2010 Du får ha god bedring så kan du vel komme sterkere tilbake ved en senere anledning. Sitér dette innlegget Link to post
Lindes Rederi Svart 27.November.2010 Link til dette innlegget Svart 27.November.2010 Synd jeg ikke så dette litt før.. Er nybakt telemarking, og savner båtmiljø. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 27.November.2010 Link til dette innlegget Svart 27.November.2010 Ja nå er vel festen i full gang. KOS DERE! Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 27.November.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2010 (redigert) Tusen takk for en alldeles hyggelig aften. Vi fikk et uventet innslag av underholdning. "Det nedslagne compagniet" underholdt og skapte en svært god stemning etter middagen. Maten var alldeles nydelig så jeg tror at neste år julebord er bestilt allerede. Ha fortsatt en fin kveld. Redigert 27.November.2010 av Allan E (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 27.November.2010 Link til dette innlegget Svart 27.November.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.