Gtir_man Svart 26.November.2011 Link til dette innlegget Svart 26.November.2011 DEN tenkte jeg ikke på ... jaja.. lurte visst ingen med den... haha... Vi sees. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 6.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2012 (redigert) Vi drar i gang et julebord i år og sett av dagen og meld dere på. Julebord Grenland med omegn Viktoria Gjestgiveri Fredag 07.12.12 kl 1900 Redigert 6.Oktober.2012 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 10.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2012 Vi drar i gang et julebord i år også, så sett av dagen og meld dere på. Julebord Grenland med omegn Viktoria Gjestgiveri Fredag 07.12.12 kl 1900 Krovertens anbefaling Rakørret fra Valdres Passe moden rakfisk serveres med flatbrød, lefse, rødløk, rømme og lune poteter Ovnsbakt Kveite Med sauterte grønnsaker, og beurre blanc Sjokoladebrownie med is Kr 515.- Victorias Skalldyrplateau Hummer, kongekrabbe, sjøkreps, taskekrabbe, blåskjell, reker, østers 650,- Forretter Rakørret fra Valdres kr 135.- Passe moden rakfisk serveres med flatbrød, lefse, rødløk, rømme og lune poteter Røket laks kr 135.- Med kremstuet spinat og eggerøre Carpaccio av okse kr 155.- Rå oksefilet med parmesan, ruccola og pinjekjerner Løyrom på toast kr 179.- Med rødløk, rømme, og dill Hovedretter Lutefisk kr 265 .- Serveres med kokte poteter, ribbefett med stekt bacon og ertestuing Lefser og assortert sennep. Annet garnityr, spør din servitør. Lutefisken serveres så mange ganger det er ønskelig Juletallerken kr 265.- Med svineribbe, medisterkaker, medisterpølser, rødkål nyrørte tyttebær, julesaus og kokte poteter Pinnekjøtt kr 265.- Pinnekjøtt av lam serveres med kålrabistappe, vossakorv og kokte poteter Skinnstekt torsk kr 255,- Med linser, oksehaleragout, og mandelpoteter ovnsbakt kveite kr 285.- Serveres med , sauterte grønsaker og beurre blanc Hjortefilet kr 285,- med nyrørte tyttebær, sauterte grønnsaker og kremet viltsaus Entrecote av okse kr 265,- Med tomatsalat, aspargesbønner og sauce bearnaise Desserter Tilslørte bondepiker kr 105.- Riskrem kr 105.- Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Allan E Svart 10.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2012 To stykker herifra. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 11.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2012 Flott, der er notert. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 13.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2012 Opp i dagen, ikke sitt på gjerde og vent. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Allan E Svart 15.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2012 Er vi for tidlig ute med å snakke om julebord? Ikke store trafikken her Sitér dette innlegget Link to post
Elmer Svart 18.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2012 (redigert) Hei! Det viser seg å væe plass i kalenderen for denne særdeles hyggelige eventen for også, og lurer på om vi kan melde oss på nå? Er det plass ønsker vi 1 stk juletalerken og 1 stk entrecotè av okse. Redigert 18.Oktober.2012 av Elmer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Elmer Svart 18.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2012 Sånn ja, nå er skrifta litt bedre! Vi håper altså det er plass til oss, og ønsker i så fall å bestille 1 stk juletalerken og 1 stk entrecotè av okse. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 19.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2012 Når må det gis tilbakemelding om hvor mange vi blir? Siste frist for påmelding. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 19.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2012 Vi håper altså det er plass til oss, og ønsker i så fall å bestille 1 stk juletalerken og 1 stk entrecotè av okse. Det er notert. Når må det gis tilbakemelding om hvor mange vi blir? Det unnlot jeg å spørre om, for å strekke strikken. Men det bør komme et ras fort, ser at 186 har hvert innom tråden. Lurer på om noen ikke se at de har IM, sjekk oppe i høyre hjørne ved "NICKET". Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 21.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2012 Er det bare i Bergen en får til å lage et Julebord? Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Elmer Svart 22.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2012 Hvor mange teller vi på årets julebord, egentlig? Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 23.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2012 Jeg kunne tenke meg å komme, men er fremdeles usikker om jeg får det til :-/ Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 24.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2012 Er vi for tidlig ute med å snakke om julebord? Ifjor fikk jeg tilbakemeldinger om at de var bokket allerede, Hvor mange teller vi på årets julebord, egentlig? ' 6 sikkre og 4-5 på gjerde. Jeg kunne tenke meg å komme, men er fremdeles usikker Velkommen. Sett av dagen. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 26.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2012 Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Allan E Svart 28.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2012 Er det noe mer å rote med dette. Jeg foreslår at vi tar hvilken som helst dag når vi blir så få. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 29.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2012 (redigert) Er det noe mer å rote med dette. Jeg foreslår at vi tar hvilken som helst dag når vi blir så få. Skal jeg AVBESTILLE ??? Redigert 29.Oktober.2012 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Elmer Svart 29.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2012 Skal jeg AVBESTILLE ??? Synes da absolutt ikke det! Vi er da noen som har satt oss opp, og jeg kan ikke se av innlegg over at det har vært foreslått å bytte dag? Hva mente du, Allan? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 2.November.2012 Link til dette innlegget Svart 2.November.2012 Et løft. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Elmer Svart 8.November.2012 Link til dette innlegget Svart 8.November.2012 Vil bare få opp denne tråden! Hvor mange er vi nå som har satt av tid til en maritim førjulsstund i Langesund? Tror garantert det blir verdt hver innvisterte krone og kallori! Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 19.November.2012 Link til dette innlegget Svart 19.November.2012 (redigert) Vil bare få opp denne tråden! Hvor mange er vi nå som har satt av tid til en maritim førjulsstund i Langesund? Fikk telefon fra Viktoria Gjestgiveri , vi må si i fra hvor mange vi blir temmelig fort, de har stor pågang, så vi må si i fra oss plassene vi ikke trenger. HVEM KOMMER.????? Redigert 19.November.2012 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Elmer Svart 20.November.2012 Link til dette innlegget Svart 20.November.2012 Adjunkt Elle med frue tar promenaden fra Costa del Cocheplassen! Hvem andre? Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 21.November.2012 Link til dette innlegget Svart 21.November.2012 Kan ikke komme :-( er i København på julebord :-D Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 22.November.2012 Link til dette innlegget Svart 22.November.2012 (redigert) -( er i København på julebord :-D De får vi sende en skål. Da kan vi ikke holde på de ekstra plassene lenger, Victoria har fått tilbake de plassene vi ikke trenger. Redigert 22.November.2012 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.