Elmer Svart 22.November.2012 Link til dette innlegget Svart 22.November.2012 Hvem står vi igjen med da, Roger? Oss og dere, altså 4 til sammen? Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 23.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.November.2012 Vi kommer regner jeg med. Noe annet ville overaske meg. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 23.November.2012 Link til dette innlegget Svart 23.November.2012 Jeg et stadig optimist og bestilte bord til 8. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Elmer Svart 23.November.2012 Link til dette innlegget Svart 23.November.2012 Har du sjekket om det blir live musikk i år også! Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 24.November.2012 Link til dette innlegget Svart 24.November.2012 Har du sjekket om det blir live musikk Kan spørre om du kan få lov til å ta med flyglet. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Allan E Svart 3.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2012 Hei dere, da begynner det å nærme seg så jeg ønsker å bestille to med pinnekjøtt. Sitér dette innlegget Link to post
Elmer Svart 4.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2012 Kan spørre om du kan få lov til å ta med flyglet. Hvis du tar vokalen, så! Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 4.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2012 (redigert) Hvis du tar vokalen, så! På kam? Da er det bestilt. Viktoria Gjestgiveri Fredag 07.12.12 kl 1900 Redigert 4.Desember.2012 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.