Jump to content

Uspesifiserte fartøy på Marinetraffic i Oslofjorden

2nd Trikker'n

Recommended Posts

Hei.

Jeg har også observert dette, og det er kun hos marinetraffic.com dette skjer, hos sjøspeiderne er det rent for "UFO'er". Alle disse UFO'ene er registrert fra LA9NT sin mottaker. Jeg har hatt kontakt med ham, men han vet ikke hva som skjer. Min tanke er at hans mottaker registrerer feil for Nesodden-båtene, da nesten alle disse UFO'ene ligger i ruten mellom Oslo og Nesoddtangen. Her er det enten SW-feil eller dårlig mottak.

track.jpg

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Er ikke du selv leverandør av signaler til MT Trikkern? Da vet du mer om dette systemet enn meg og kan vel kontakte ham direkte selv via IM til BP-bruker LA9NT slik jeg gjorde?

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Nei, jeg aner ikke hvem han er, så dersom du som kjenner systemet tar kontakt, er det vel mer fornuftig. Jeg har kun merket meg brukernavnet i en tidligere AIS-tråd her på forumet.

Lars H.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...