cassie Startet 1.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 1.Oktober.2010 Jeg har en uregistrert engelsk båthenger som står i Sverige, den skulle jeg hatt hjem. Muligens svenske prøveskilt til grensa, og så over på norske prøveskilt? Etter det jeg har fått opplyst kan hengeren kjøres uregistrert på veien i Sverige med max 30km/t. Det vil ta alt for lang tid. Er det noen som hvordan dette løses? Paul Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 1.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 Burde ikke være noe problem med å få norske prøveskilter på hengeren. Dog er det ikke tilltatt å ha last på hengeren mens den går på prøveskilt. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Una Svart 1.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 Du setter på norske prøveskilt i Sverige og kjører hjemover. Må vel stoppe på grensen og ordne med moms for senere å få norske skilter. Sitér dette innlegget "Der forsvant den oppblåsbare, ....helium var en dårlig ide." Link to post
spjærøy26 Svart 1.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 du kan leie prøveskilt og kjøre med båt på, hvis du sir det er til prøving, da er det mulig at teste tilhengeren med lasten den er beregnet for.. Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 1.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 Den eneste dispensasjonen jeg har sett som gjelder last på hengere på prøveskilter er når tilhengerfabrikanten laster tilsvarende hengere på en med prøveskilter for å forevise de for biltilsynet. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
cassie Svart 1.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 Takk for svar, hengeren ble stående igjen, da jeg hentet båten tidligere i år. Hadde med boggi henger og bygde krybbe til båten. Kan norske prøveskilt benyttes i Sverige? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 1.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 Sitér dette innlegget Link to post
cassie Svart 1.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2010 Du verden Hansi, bedre kunne det vel ikke spørsmålet besvares. mange takk, og god helg Paul Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.