gasebo Startet 2.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 2.Oktober.2010 jeg vurderer kjøp av junker 22. Har ikke mulighet til å seile den hjem nå og vil derfor transportere på henger. Har noen erfaring ? Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 2.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2010 (redigert) Det er vel ikke den grønne du vurderer tilfeldigvis.? Ps. Jeg er ikke selger!!! Redigert 2.Oktober.2010 av Seilaren (see edit history) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
gasebo Svart 2.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2010 (redigert) Jeg greier nok ikke å prute den innenfor budsjett.... Redigert 2.Oktober.2010 av gasebo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TellusTellus Svart 2.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2010 (redigert) Går godt som gull å ta en liten seilbåt på henger så lenge du har en henger som er lagd for oppgaven. Har tatt en 24 fots seilbåt på henger i 90 mil uten problemer med en snekkehenger med ekstra sidestøtter. Må ha god bil og rett henger. Noen har jeg sett lagd krybbe til båten på en bilhenger som du spør om. Da skal den være solid og god. Vet ikke om jeg hadde tatt sjansen på den type løsning. Redigert 2.Oktober.2010 av volcomstone (see edit history) Sitér dette innlegget De syv P'er: PPPPPPP= Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance Nå med båtførerbevis Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 2.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2010 bare husk og ta av masta og seilene:) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 2.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2010 Litt fakta som kanskje er til hjelp. Båten er; 22fot lang 2m brei 1400kg tung - 700kg i kjølen 90cm dyp kjøl (langkjølt) Så det burde være fullt mulig å transportere denne på landeveien. Men bruk en skikkelig henger, og gode stropper... Ellers er det en utrolig god båt. Søk på Junker 22 på forumet. Du finner masse info. Se trådene mine, og bloggen min for masse kjekke bilder.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Bergen Svart 2.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2010 Fere eiere av exspresser som driver litt aktivt har egne tilhengere til sine båter som de benytter for transportetappene mellom regattaene. Når det går greit for dem med 25 fotere burde det gå fint for deg også med 22 fot. Kanskje du kan få låne tilhenger fra noen av dem her i området. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.