noffin Startet 3.Oktober.2010 Del på Facebook Startet 3.Oktober.2010 Hei. Jeg har en Marsteinbåt 21 fot av plast ,som jeg vurderer å skifte motor i.Den har nå en 8 hk sabb. Er den noen her som har kjennskap til disse båtene, og om det er mulighet for å få noe fart på dem?? Er interresert i info om hvilken motortyper som er brukt i disse. Har du en sånn båt eller kjenner noen som har, vennligst tips meg! Sitér dette innlegget Link to post
båtn2 Svart 4.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2010 Her er en grei motor til snekka di Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
noffin Svart 5.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Oktober.2010 Kjempe båt!!! Sitér dette innlegget Link to post
båtn2 Svart 5.November.2010 Del på Facebook Svart 5.November.2010 Har du ikke fått noen flere forslag? Du må nok gå for en CAT ser det ut for Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
Kjell Steinar Svart 6.Februar.2011 Del på Facebook Svart 6.Februar.2011 Eg har en slik båt. Der står det en Mitsubitsi/Sabb 33hk og denne går bra. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.