hato3021 Startet 4.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 4.Oktober.2010 Ønsker for egen del å selvstudere pensum for D5LA, er det noen som har et elektronisk kompendium, eller hvor man kan finne det? Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 4.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2010 Hallo hato3021 og velkommen i dette utmerkede forum. Pensum for D5LA finner du som en del av Læreplanen Jeg kjenner ikke til at det finnes hverken noe kompendium eller en lærebok som er tilpasset dette. For min del har jeg satt sammen det som brukes, med utgangspunkt i mange forskjellige kilder. Du bør forøvrig være oppmerksom på at Sjøfartsdirektoratet ikke tillater noen å gå opp som privatist til D5L og D5LA ved de vanlige skolene. Der skal man ha fulgt undervisningen time for time, uansett hvor mye eller hvor lite man kan fra før!! Forøvrig finnes noe info i D5L-kurstråden ovenfor. Forhåpentlig var dette noenlunde svar på dine spørsmål.... Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.