ikkebåtnå Startet 4.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 4.Oktober.2010 Mangler en plugg (eller noe) i topplokket på en G-modell 1-sylindret Sabb. Noen har faktisk stjålet den... Legger ved et bilde av en eksisterende plugg og mitt topplokk som mangler plugg. Noen som har delekatalog til denne eller spesifikasjoner på pluggen? Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 4.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2010 Gå til nermeste Sabb forhandler,så får du ny sigarett plugg. Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 4.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2010 Skal ligge delekatalog her inne til Sabb 2GZ, og regner med at det er samme pluggen her også. Er vel pluggen til sigaretten det er snakk om vel? Nummeret på denne er G11cc-000134. Sjekk om dette er samme nummeret til din motor gjennom Frydenbø i Bergen. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
ikkebåtnå Svart 4.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2010 Ok, så dette er "holderen" til sigarettene. Jeg bruker ikke sigaretter, så jeg visste ikke det. Delenummeret er holder og kan brukes selv om ikke sigaretter brukes? Takk for info! Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 4.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2010 Stemmer det, men det er en mulighert til å bruke sigarett hvis det skulle knipe Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.