FlyingDutchman Startet 4.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 4.Oktober.2010 Vær hilset båtfolk, ny bruker i forumet Jeg har kjøpt ny-brukt båt, og der sitter det gammelt og slitt bunnstoff. Jeg har lyst til å få overflaten under vannlinja glatt og fin, helst gelcoat-finish siden den kun skal brukes i ferskvann. Jeg har vært i kontakt med et båtbyggerfirma og de hadde visst et produkt som skulle gi en glatt, hard og vanntett overflate. Dette var visst veldig likt vanlig bunnstoff når det gjaldt påføring/behandling. Jeg må jo (dessverre) skrape vekk gammelt bunnstoff først. Har sendt mail med info om båten og ringt etter dette, men har enda ikke fått tilbakemelding.... Så jeg lurte på om noen her inne har hørt om eller vært borti et liknende produkt? Evt. hvor det kan kjøpes? Båten er forøvrig en Infra 727. Tips og triks mottas med takk Mvh Ørjan. Sitér dette innlegget Link to post
paxo Svart 7.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2010 (redigert) På to båter jeg har restaurert, har jeg brukt International VC17M med VC Tar2 som underlag. Det gir en meget glatt og hard overflate som tåler å tas opp og ned av en henger. https://secure.international-coatings.com/pds/yacht/NO_ISO_M_5000508.htm Redigert 7.Oktober.2010 av paxo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
FlyingDutchman Svart 8.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2010 Se her ja, dette var interessant Da skal jeg klare å få tak i dette, problemet løst Masse tusen takk for tips og link paxo Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.