egro Startet 6.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 6.Oktober.2010 (redigert) Hei, Hvordan demontere jeg undervannshuset på Yamaha 6hk 1987 modell. Har fått et kjøle problem så jeg tenkte å sjekke/bytte impelleren. Jeg skrudde ut de 4 skruene som holder undervannshuset på plass, jeg får da undervannshuset litt ned (ca 2cm), men det henger i gear overføringen. Er bare rå makt som skal til eller er det noe mere som skal løsnes. Redigert 6.Oktober.2010 av egro (see edit history) Sitér dette innlegget Carat 7400 1987 solgtNimbus 28DC 1987 solgt Skuteløs Link to post
Kasper22 Svart 6.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2010 Plukk ut gummiproppen på siden av stammen, så finner du skjøten på staget. Sitér dette innlegget Link to post
egro Svart 6.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2010 Takk for svaret. Jeg fant ingen gummipropp, men jeg fant skjøten. Da ble det mye enklere å få av undervannshuset. Så nå sitter jeg med et byggesett av en impeller, masse deler uten at det var med lim... Så det blir vel en tur til pusheren for å kjøpe en ny impeller. Sitér dette innlegget Carat 7400 1987 solgtNimbus 28DC 1987 solgt Skuteløs Link to post
Kasper22 Svart 6.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2010 (redigert) Selv om du ikke har lim, bør du pusle den sammen så du ser du har alle bitene. Det hender en bit har tatt seg en tur ned i pumpa eller opp i vannrøret ;) Edit: Men det var kansje nettop det du hadde gjort.. :P Redigert 6.Oktober.2010 av Kasper22 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.