VIP Startet 8.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 8.Oktober.2010 Har lekasje på power trimmen til Bravo 2X Det er ingen lekasje på utsiden av båten / drev. Oljen forsvinner ned i brønn under motor når jeg stikke handen intil transom på innsiden og holder rundt slangene kjenner jeg olje.virker som det er den øverste slangen.Er det inn eller ut Når båten ligger ro og jeg etterfyller olje har jeg ingen problem med å kjøre drevet opp og ned. Men når jeg skal kjøre fremover forsvinner all olje og drevet blir stående i nederste posisjon. Er det mulig å fikse dette uten å ta opp båten Sitér dette innlegget Link to post
king kong Svart 8.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2010 Desverre så er det ikke mulig og bytte de innvendige slangene med båten i vannet. Enkelt når båt er på land, bare og skru av stykke/kobling som utvendige powertrimslanger er tilkoblet på hekk. De innvendige slangene sitter også festet i dette stykket/koblingen og er lett tilgjengelig etter og ha løsnet denne. MVH K.K Sitér dette innlegget Link to post
VIP Svart 8.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2010 Ok Da blir det opp igjen med båten. noe er det hele tiden Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.