johnnybåt Startet 8.Oktober.2010 Del på Facebook Startet 8.Oktober.2010 Hei Jeg trenger hjelp og gode råd. Jeg har kjøpt meg en 22fot trebåt med motor. Den skal jeg lagre over vinteren for å pusse den til våren. Når jeg fikk båten opp så lakk det vann bakfra båten å litt foran i baugen. Spørsmål: Hvordan forebygger jeg foran vinteren, antageligvis må jeg smøre noe inne i båten eller ligge inn frostvæske, må jeg tømme ¨åten totalt for cann og heldegge med pressening? Kan jeg smøre båten innvendig i botten av båten for å forhindre lekkasje? Jeg håper det er noen som kan hjelpe meg på vei, båten har stått på land noen år og er saltvannkjørt... HJELP... mvh johnny fra Nordkapp PS: Har jeg kjøpt katta i sekken??? Sitér dette innlegget Link to post
Teisten-Øyna Svart 15.Januar.2011 Del på Facebook Svart 15.Januar.2011 Hei! Lurer på korleis det går med prosjektet? Kan du legge ut nokren bilder ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.