Bjørn Løvjomås Startet 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 9.Oktober.2010 Hei Har fått to flasker med ship shape kalesjeimpregnering, er det noen av dere som har forsøkt denne?? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Dag Erik Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 Hei. Har ikke prøvd kalesje impregneringen, men kalesjerens/jordslag fjerner fra samme produsent er prima vare - så sikkert bare å dure i vei - eller, for sikkerhets skyld, kan du jo prøve på et lite hjørne først.. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 Har tatt en del av kalesjen nå, var desverre ikke nok til hele men så får jeg se hvordan det fungerer. Jeg har ikke vært borti Ship shape før, men syntes navnet virket litt sånn tvilsomt Men det kan jo være bra greier. Får bare vente på regn Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Hafrsfjord Svart 9.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 ...... Men det kan jo være bra greier. Får bare vente på regn Trenger du mer regn enn det vi har fått sist uka for å teste om impregneringen holder kalesjen tett, tror jeg ikke du trenger bekymre deg så veldig mye... Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2010 (redigert) trenger ikke så mye.... bare en lite skur... for å teste... Ble sprayet på kalesja i dag Redigert 9.Oktober.2010 av agder840 (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.