FM 8-12 Svart 15.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2011 Tror ikke du skjønte spm mitt. Spm var etter billig eksosgjennomføring...ikke tette middel mellom gjennomføring å slange Sitér dette innlegget Link to post
baldwin Svart 19.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2011 Jeg leter på selv rundt på nettet etter en rimeligere skroggjennomføring. Jeg synes rett og slett de er priset alt for høyt når en ser hvor simple de er. Der finnes en del rimelige på E-bay. ca 400kr. Jeg vurderer å lage den selv av en syrefast skroggjennomføring som jeg sentrerer ett nytt rør i før jeg sveiser evt. sølvlodder de sammen igjennom en skive i bakkant. Jeg har noen liggende og ser dette som en enkel billig og fin løsning. Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 19.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2011 vert inne på samme tanke da jeg ga 500kr for varmeren å syns ikke en gjennomføring skal være dyrere Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 1.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2011 Ble det noen ordning? bilde? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.