Ola 36 Startet 10.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 10.Oktober.2010 Hei Jeg har kjøpt en AUTOFISKER 12 V. TYPE E. og trenger hjelp til å koble til strømmen. Den har en sort og en blå ledning, kan noen fortelle meg hvilken som går til + og hviken som skal kobles til - Dersom noen også har en bruksanvisning til den juksamaskinen, så hadde det vert flott om jeg kan få en kopi. Jeg har ingen erfaring med juksamaskiner så jeg er takknemlig for all informasjon. MVH Ola Sitér dette innlegget Link to post
VRT Svart 10.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2010 Hei, Koble + på kabel som går til den sorte bryteren. Det pleier å være den blå ledningen. Jeg har drevet på med repareasjon av disse maskinene i mange år. Jeg kan også kopiere bruksanvisning om ønskelig! Sitér dette innlegget Link to post
Ola 36 Svart 10.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2010 (redigert) Hei Mange takk. Fint om du kan sende meg en kopi bruksanvisning. Sender deg en personlig melding med adresse MVH Ola Redigert 10.Oktober.2010 av Ola 36 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TEG42 Svart 15.September.2011 Link til dette innlegget Svart 15.September.2011 Hei. Jeg har akkurat kjøpt meg en Autofisker 12v Type EF fra T.Christiansen Sortland - Norge. er det en av dere som kan sende meg en bruksanvisning på denne. Hilsen Thom-erik Sitér dette innlegget Link to post
Hjeltefjord Svart 22.November.2011 Link til dette innlegget Svart 22.November.2011 Hei. Har Kjøpt meg en lik maskin som trådstarter. Noen som sitter på en bruksanvisning? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 22.November.2011 Link til dette innlegget Svart 22.November.2011 Jeg kan også kopiere bruksanvisning om ønskelig! Siden det er flere som er intr. ville det vært flott om du kunne lagt en kopi i Dokumentarkivet. Sitér dette innlegget Link to post
Hjeltefjord Svart 22.November.2011 Link til dette innlegget Svart 22.November.2011 Ingen som kan hjelpe med en bruksanvisning? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 22.November.2011 Link til dette innlegget Svart 22.November.2011 Du kan forsøke å sende en IM til VRT, da vil han bli oppmerksom på saken neste gang han logger inn. Evnt. umiddelbart om han har epostvarsling av IM. Om ikke det fører frem kan du gjøre det samme med Ola 36 og TEG42. Generelt så setter vi pris på at man ber om at dokumentasjon legges i arkivet, ikke oversendes pr mail. Da vil det også være tilgjengelig for andre som trenger det i fremtiden. Sitér dette innlegget Link to post
Kniven Svart 13.August.2012 Link til dette innlegget Svart 13.August.2012 Ønsker også bruksanvisning på Sortlansmaskin autofisker 12 volt Sitér dette innlegget Link to post
hansvik-forde Svart 10.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2016 Hei Har kjøpt en Autofisker type EL 12V, er noen som kan hjelpe med en bruksanvisning og informasjon om hvordan bryterpanelet kan demonteres. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.