Bitteliten Startet 11.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 11.Oktober.2010 Jeg ønsker å lære meg mer om 12V system ombord, og liker å lese bøker. Noen som har en anbefaling på en lettfattelig bok for en som ikke er ingeniør? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 11.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2010 Jon Winge har gitt ut en bok som har fått en del positiv omtale. Har ikke lest den selv, men... Lenke til boken her. Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Ørnen Svart 11.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2010 (redigert) Noen som har en anbefaling på en lettfattelig bok for en som ikke er ingeniør? hmm prøvde å legge inn et svar men bare kvoteringen kom med. Redigert 11.Oktober.2010 av MS Ørnen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Ørnen Svart 11.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2010 prøver igjen Den engelske Electrics Afloat er den beste boka om strøm ombord jeg har lest, og jeg har lest(kjøpt) mange. Du kan kjøpe den på Play.com, gratis frakt til Norge og du har den 3-4 dager etter bestilling. se denne linken Electrics Afloat Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 11.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2010 Jeg har den boka og den kan anbefales på det varmeste ut fra hva du spør om. Veldig fine illustrasjoner. Noen burde oversette den til skandinavisk. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Marulf Svart 12.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2010 Jeg har boka til Jon Winge om bord. Kan trygt anbefales. Lettlest og konkret med gode illustrasjoner som tar for seg de mest vanlige spørmålene rundt 12v ombord i båt. Her står det også en hel del om batterier, hvordan en "leser" batterier vha multimeter etc, noe jeg har funnet svært nyttig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.