bmb Startet 12.Oktober.2010 Del på Facebook Startet 12.Oktober.2010 Har en Yamarin 76 som er håpløs og fylle bensin på. Bensinen kommer bare opp av røret og tilbakeslagsventilen på påfyllingspistolen slår ut hele tiden. Kan virke som det f.eks. er dårlig lufting på tanken. Er det noen som er kjent med dette problemet ? Er det bare min båt eller kjenner noen til om det er et generelt problem på disse båtene ? Hvordan kan man evt. finne ut om hva som er feil og utbedre det ? Sitér dette innlegget Link to post
Kasper22 Svart 12.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2010 Hvis du krabber ned i stuerommet bak, ser du slangene for påfylling og lufting til tanken. Se etter at slangen til påfylling har fall hele veien ned, og at ikke luftingen har noen skarpe knekker(skal ligge i en bue opp før den går ut i skroget) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 12.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2010 Er det noen som er kjent med dette problemet ? Stort sett samme problem på min 61 CC. Bruker å holde litt igjen på håndtak / stråle ved fylling. Da går det ikke så aller verst. Tar litt tid, men.... Sitér dette innlegget Link to post
Los Endos Svart 12.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2010 Har hatt både 76 og 61 (har fortsatt). På 76 hadde jeg samme problemet som du beskriver. På min båt var problemet at det er en festeanordning til bensinlokket et stykke nede i røret. Det gjorde at det ble veldig vanskelig å få full fres på påfyllingen. En litt annen vinkel på bensinstrålen når du fyller løste det greit for meg. På 61 CC har jeg ikke har noen tilsvarende problemer. Sitér dette innlegget Link to post
bmb Svart 12.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Oktober.2010 Klar over det med den festeanordningen. Idiotisk konstruksjon. På min båt hjelper det heller ikke å endre vinkelen på strålen eller å holde igjen trykket på håndtaket ved fylling. Jeg får sjekke dette med evt. knekk og feil fall på slangene først. Sitér dette innlegget Link to post
Strandkrabba Svart 11.Juni.2018 Del på Facebook Svart 11.Juni.2018 Samme problem med min 6110. Er kanskje noe som har løsnet og falt ned i røret? Ellers ble jeg litt klokere, takk for innleggene! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.