morsbestebarn1 Startet 12.Oktober.2010 Del på Facebook Startet 12.Oktober.2010 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt havnekalesjer i stavanger/sandnes/rogaland?? og er det noen som vet hvor man kan få kopiert båtnøkler?(trenger noen ekstra sett!) Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 12.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2010 Låssmed.... Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 12.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2010 Jeg fant ut hvem som var produsent av låsen min og fikk kjøpt nye nøkler derfra. Fant navnet stemplet på låsekassa og googlet. -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
index Svart 12.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2010 Det er i alle fall en som sliper nøkler i Stavanger Storsenter. Dvs det var i alle fall det for 5-6 år siden, da jeg fikk slipt til en ny bilnøkkel der... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
morsbestebarn1 Svart 14.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Oktober.2010 Takk for svar...! Jeg fikk ordnet 50%av nøklene mine idag....! Marvik i Bekkefaret..(meget stort utvalg).. Nøkkelen til cabinen har jeg ennå ikke funnet noen som greier å kopiere....! noen andre kreative ideer??? Sitér dette innlegget Link to post
propelltau Svart 14.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2010 Har du prøvd å kontakte importøren ? Stingray Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 14.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2010 Takk for svar...! ............. Nøkkelen til cabinen har jeg ennå ikke funnet noen som greier å kopiere....! noen andre kreative ideer??? Hva slags nøkkeltype er det du har i cabinen? Er det slik med "trekantet" hode som ellers ligner på en vanlig innendørs nøkkel, med nummer fra 1 og oppover? Er det slik så har(hadde) både Maritim og Jama Marina denne typen. Sitér dette innlegget Link to post
morsbestebarn1 Svart 19.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Oktober.2010 hei hafrsfjord....! det er ikke denne typen... ser ut som en "vanlig" hengelås-nøkkel... har vært innom jama marina og marvik! ingen hadde den! får prøve tipsene med å se på lås-kassen og kontakte leverandør eller importør! takk for ideer så langt!! Sitér dette innlegget Link to post
morsbestebarn1 Svart 20.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Oktober.2010 (redigert) Da var nøkkelproblemet løst!!! utrolig nok var svaret ebay!!! tusen takk for tips Xint!! jeg gjordet som du sa, og fant produsenten og googlet/ebayet....! noen vet hvor det går ann å få tak i havnekalesjer??? Redigert 20.Oktober.2010 av morsbestebarn1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Aquadoren Svart 21.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2010 Har en kalesjemaker som holder til ved yachtsenteret på hundvåg. Tlf 51861866. Reparerte kalesjen min, men jeg syntes det var veldig dyrt. Ellers så har du seilmaker mathiesen Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.