John Andersen Startet 12.Oktober.2010 Del på Facebook Startet 12.Oktober.2010 Hei. Har kjøpt en Sabb 2G og før jeg monterer den i båten ser jeg at oljen jeg bytter er grå. Virker og som det er for mye olje. Hva kan være feil ? Hva gjør jeg nå ?Glad for tips. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 12.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2010 Først og fremst skift olje og filter. Dernest ville jeg nok prøvekjørt motor på land før jeg monterer den inn i båten. Kan være flere årsaker til at oljen er grå, røken toppakning, feil / lekkasje på kjølesystem, osv. Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 12.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2010 Oljen blir gråhvit om det er kommet vann i den, at det er for mye er da ikke så rart. kan vel håpe på at det er topppakningen, du bør varsle selger om dette å vurdere prisavslag eller heving av kjøpet. Sitér dette innlegget Link to post
John Andersen Svart 12.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Oktober.2010 Blir vell litt ekstra arbeid. Heldigvis er jeg pensjonist så jeg har nok tid. Håper jeg får tak i nødvendige pakninger. Sitér dette innlegget Link to post
techtor Svart 17.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2010 Da jeg hadde grå olje i min 2GZ i våres var det dårlig membran i vannpumpa, ble bra etter å ha skiftet denne. Sjekk om det lekker vann ut ifra dreneringshullet i vannpumpe-huset. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.