Jump to content

Informasjon og manual, Vestfjord 20

guten

Recommended Posts

Er blitt eier av en 1976 modell Vestfjord 20, med hekkaggregat og mercruiser 120 motor. Jeg finner imidlertid lite informasjon om denne båten på nettet, og lurer på om noen her på forumet har noen meninger eller fakta ang. denne båten. Skulle noen ha liggende en instruksjonsbok/brosjyre etc, hadde det vært helt toppers om en kopi kunne havnet hos meg.

Båten er forøvrig i svært god stand, både utvendig og innvendig. Den er stort sett beholdt veldig original. Eneste problem er rådebank i motoren, men den er på vei ut, for overhaling. Er det noen som har liggende manual for denne motoren, Mercruiser 2,5. 120 hester 1976 modell?

Håper noen sitter inne med litt info om enten båt eller motor. Jeg er uansett veldig glad for alle svar!

Det er nok et godt poeng det du sier der. Men jeg finner generelt lite info om denne båttypen. Er klar over at Vestfjord var en relativt liten produsent på slutten av 1970 tallet, men alikevel. Dersom noen har noe liggende av info om båt eller produsent hadde jeg vært veldig interessert i å se dette.

Fantes ingen Vestfjord 20.

Det er i så tilfelle en Vestfjord 19.

Bygget av Preben Jansen på Vestfjordens båtbyggeri på Fjærholmen utenfor Tønsberg.

Båten ble også levert i mahogny.

Alle Vestfjordbåtene planet svært lett med små motorer. De holdt også høy kvalitet.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...