Enzo Startet 13.Oktober.2010 Del på Facebook Startet 13.Oktober.2010 (redigert) Vi har en Oceanis 43 og denne er utstyrt med lys beige trekk, noe som er veldig upraktisk i en båt som skal brukes til annet enn å stå og se på på en båtmesse så vi vil bytte trekkene i salongen og på karbordsetet/ryggen. Fikk akkurat pristilbud fra Normar på nye trekk i en annen farge og dette kom på noe over 23000.- Er det noen som har byttet trekk og kan komme med sammenlignbare priser ? Redigert 13.Oktober.2010 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 13.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2010 ikke helt samme båt. men en B.O.411 clipper. skiftet alt i salongen + ny ryggpute til benken, da i et mircofiber stoff, like strekt som alcantara men til halve prisen, dette var i 2007 mener å huske jeg gav 16 k, da skulle normar ha 6 k bare for ryggputa. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Enzo Svart 13.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2010 Akkurat takktakk det høres lovende ut. Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart 14.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2010 Sjekket pris på nye trekk til vår tidligere B 39 c. Levert av Lunde båt ca kr 10 000.- Nåt det skal sies så er jo disse trekkene av svært dårlig kvalitet. Kjøp skikkelig og ikke spar på stoff kvaliteten, jobben er jo lik. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 14.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Oktober.2010 Nå er vel ikke trekkene originalt i oceanisen av spesielt mye høyere kvalitet enn i bavariaen men prisen er over det dobbelte. Godt at jeg får denne infoen Sitér dette innlegget Link to post
arnearmoa Svart 14.Oktober.2010 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2010 Vi kjøpte stoff hos Stoff og Stil ved Drammen og fikk sydd hos Rønsdal båtforretning på Hvalstad i Asker på forrige båt. Mener vi kom veldig bra ut på prisen for stoffet og nokså bra for søm, men jeg husker ingen tall. Tenkte uansett det kunne nevnes. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 14.Oktober.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Oktober.2010 Takktakk da skal jeg innhente noen tilbud her lokalt før jeg vuderer å kjøpe originaltrekkene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.