Jump to content

Erfaringer med Ribeye 785 s ?

Heaven can wait

Recommended Posts

Hei Morten. Takk for svar c",)

Er ikke så farlig med motor garanti på denne.. den er 3 år gammel likevel.

Noen som har kjørt disse, og kanskje vet hvordan de oppfører ser i havet i forhold til andre rib'er ... er de dårligere, bedre... alt av info intressant:-)

Takk for svar Morten :-)

Hadde regna me det lå nåkka dær i legget på forbruk.. har lest noen tester på nett..

Men fant lite tester av båten.... pussig at ingen hadde kommentarer til selve båten... må da være noen her på båtplassen som har eid, prøvd eller hørt noe om denne gravide plastplata :-)

Heheh.. morten

enig me dæ... de e ikkje fin..men morsom

Har ikkje sett på Tempest, men det kan være like intressant.

Har bare erfaring med zodiac medline.. morsom båt ... morsom i sjøen, å tåler det meste.. men det er jo en tung båt..

At jeg nå har lyst på rib er egentlig bare som "ventebåt".. Har veldig lyst på en Forbina 36, men jeg har ett hus for mye for tia. Huset er rimelig dyrt, så jeg regner ikke med det er lettsolgt. Planen var å kjøpe en rib eller noe lignende for å ha i 2011 sesongen... og samtidig bruke kommende sommer til hus salg.....

Kjerringa sier at rib er en av få båt typer i denne størrelsen hun føler seg trygg i når det blir ruskevær.. så da blir ventebåten rib da:-)

Har du noen erfaring med Tempest'n? sammenlignet med f.eks zodiac'en...

Grunnen til jeg havnet på Ribeye var bare tilfeldig at en båt kom relativt billig for hånden, og at de så ut som gode i sjøen..

Dvs at det meste av rib er av intresse... må bare ha noe til neste år ellers går æ kjærringa på nærvan.. trur ikkje ho takla mæ en sesong til uten båt hehe....

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...