Diddn Startet 13.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 13.Oktober.2010 Hei jeg har en gammel Honda 7,5hk som svinghjulet sitter fast på men startsnoren går ut hvis du nøkker litt i startsnoren, da vil den gå ut mens svinghjul og startmekanisme ikke rikker seg. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med den? Mvh Diddn Sitér dette innlegget Link to post
Diddn Svart 13.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 Hei jeg har en gammel Honda 7,5hk som svinghjulet sitter fast på men startsnoren går ut hvis du nøkker litt i startsnoren, da vil den gå ut mens svinghjul ikke rikker seg. Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med det? Mvh Diddn Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 13.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2010 ta en trekloss og legg ann på startkransen-bank så med en slager på klossen Sitér dette innlegget Link to post
rhummels Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 Hei! er sikkert rustspreng på svinghjulet slik at magnetene tar borti stator &/eller ladespole. Desverre veldig vanlig problem på disse motorene.. R Sitér dette innlegget Link to post
Alternes.. Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 vis svinghjulet sitter fast så kan jo motoren være skjært. Sitér dette innlegget KNS medlem Link to post
Diddn Svart 16.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 Tusen takk for god hjelp og gode svar. Mvh Diddn Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.