Jump to content

garmin 4008 viser ikke ekkolodd bilde


leopard

Recommended Posts

ekoloddbilde.jpg

 

hei har en garmin 4008 koplet denne til en gammel gj,giver(også garmin skjekket først at det skulle gå) i våres kjøpte også ny gsd 22 modul jeg får dette bilde på skjermen. Når jeg tok opp båten ser jeg at forrige eier har klinet en del bunnstoff på giveren.Har også lyttet på giveren den tikker som den skal.er det noen som har noen tips kan det være så enkelt som at det har vært for mye bunnstoff på den.Dybden vises heller ikke

Link to post
Share on other sites

  • 10 måneder senere...

nei har ikke har ikke gjort noe særlig mere med det. Det som er litt snodig har vært i Danmark to ferier på rad der virker dybdemåleren, men bilde vises forsatt ikke. Tenkte jeg skulle bytte giver i løpet av vinteren. Hvis du legger øret intil giveren og du hører at den tikker så vet du at den får strøm ihvertfall. Min gjør det men fortsatt ikke noe bilde. Fungerte det bra med innvendig giver.

Link to post
Share on other sites

Hei igjen, ja den innvendige givern har fungert helt fint til nå. Det virket som om jeg fikk dybde inne i havna på 1 m.? Prøvde å koble fra strøm og giveren i den sorte boksen, uten at det hjalp noe. Det er en gønn lampe/lys i den sorte boksen som blinker grønt. Vet ikke hva det betyr, -alt ok eller feil. Får vel se i manualen :-)

Link to post
Share on other sites

  • 7 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...