Philonica III Startet 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 14.Oktober.2010 http://www.finn.no/finn/boat/motor/object?finnkode=24548967 Siste året de ble produsert var vel i 84. Reidar Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Du bør endre på tittelen din... hvis ikke kommer hengelåsen frem på tråden Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Philonica III Svart 14.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 skjønner ikke, får bare redigert teksten og ikke tittelen- Sitér dette innlegget Link to post
Auskar Svart 15.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2010 Vet ikke helt jeg? Selgers beskrivelse: to volvo 36 hk selges er fra 85-90 den komplet med gir og instrumenter I beste fall bommer han med bare ett år, hadde han skrevet 80-talls motorer hadde det vel blitt nesten det samme? Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 15.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2010 Er dei motorene så dyr. Far min selger heile snekka si med slik motor ferskvannkjølt for 15 lapper. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Fanafjord Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 Tror ikke at noen gir 40000 for noe gammelt jernklump som denne. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.