Akoya 1 Startet 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 14.Oktober.2010 Hei. Jeg har en bavaria 36 2004 modell. Jeg holder på med å trekke leding fra vindmåler. Jeg har en trekkerør i salongen på babor side fra masten men jeg finner ikke ut hvor andre enden er. Sitér dette innlegget Maxi 95 Bavaria 36 Link to post
Sun Flyer Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Den andre enden er jo der oppe, da. Eller? Kommer det en tråd ut fra røret? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Akoya 1 Svart 14.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Hei. Jeg har trekt ledning fra topp av mast og ned til salong, og har et trekkerrør nede i salong ved mastfoten, og trekker ledningen videre derfra, men finner ikke ut hvor dette trekkrøret havner hen? Kan virke som det går mot kartbord, men ikke sikker. Takk for svar! Sitér dette innlegget Maxi 95 Bavaria 36 Link to post
Sun Flyer Svart 14.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2010 Finnes det ikke sånn derre elektriker trekkefjær som greit kommer igjennom slike rør? Tror du kan ha rett i at det havner i nærheten av kartbordet. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
RSL Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 Tenn deg en røyk, blås røyk inn i den enden ved masta og lukt/se hvor røyken ender opp. Evt få noen til å lage lyder inn i den ene enden og "lytt" borte ved kartbordet. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Kaftein ØL Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 De trekkerørene ender alltid opp ved kartbordet. Det har de alltid gjort på de bavariaene jeg har jobbet på i hvertfall. De ligger gjerne helt oppunder dekket ved kartbordett Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.