Jump to content

Tips til enkelt søkelys ombord!

tkb

Recommended Posts

http://www.sport1.no/sw3396.asp?extPage=24181

Kjøpte meg ny hodelykt i går,og for et lys :thumbsup: Tenkte i mitt stille sinn da jeg gikk runden i havna i går kveld at dette må jo funke bra som søkelys ombord. Raskere og mer nøyaktig lys er vanskelig å få tak i,da det lyser dit du ser. Betalte 780 kr i butikk etter litt pruting..

Redigert av tkb (see edit history)

Har en H7 (140 lumen -imponerende lys i en så liten lykt!) som jeg har vært godt fornøyd med, helt til jeg klarte å slite av ledninga der den gikk inn i batteripakka. 

Hva slags + hvor mange batterier bruker den H14 lykta? 

Her kan man finne mye fint innen lykter: http://www.lightman.no 

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Sikkert greit med den ekstra batt kapasiteten med 3x AA istedet for 3x AAA

Liker også betjeningen på H7, lett å betjene med hansker på, klikkbryter for av og på, trinnløs regulering på lysstyrke og zoom.

Men ser at på H14 så styres alt med klikkbryter.

Har hatt etpar lykter der man må trykke x antall ganger for å slå av og på og for å få ønsket lysstyrke - syns det blir utrolig knotete å bruke i forhold.

Redigert av ivar (see edit history)

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

• 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...