Alternes.. Startet 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 16.Oktober.2010 Hei. jeg har fått tilbud om å få bytte min yamaha 25 hk 97 model i en 2006 model suzuki 15 hk firetakt. vet at dette er slappe greier i forhold til min men prismessig er ikke dette et godt tilbud? Sitér dette innlegget KNS medlem Link to post
Mouche Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 Hvis du er rask og forandrer tittelen på denne tråden så slipper du å oppleve at den blir låst/stengt! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Alternes.. Svart 16.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 hvordan gjør jeg det? og hva er feil? har ikke så mye greie på dette med data. Sitér dette innlegget KNS medlem Link to post
Mouche Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 Du leser instruksen her. Men redigeringstiden har vel gått ut nå tror jeg. Poenget er at tittelen på din tråd sier egentlig ingenting om hva du lurer på eller trenger hjelp til. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Baywatch Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 Forutsatt at motoren er tatt vare på, så må det vel være en god deal. Spørsmålet er vel heller om du klarer deg med 10 hester mindre, men det har du sikkert en formening om selv. Sitér dette innlegget Link to post
Alternes.. Svart 16.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 ja båten min er faktisk ikke godkjent for mer. men en 15hk firetakt gir jo i hvertfall ikke mer en 9.9 to-takt. men saken er at båten min er beregnet for lang stamme og denne har kort, og det er vel ikke så gunstig? Sitér dette innlegget KNS medlem Link to post
Baywatch Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 Nei, det er ikke gunstig. Da ville jeg sett etter en annen motor. Sitér dette innlegget Link to post
Alternes.. Svart 16.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 (redigert) ja er vel egentlig enig i at dette ikke er gunstig. men jeg tenkte at en så ny 15 hk med el start og fjernkontroll må være mere verdt en min som ikke har el start og fjernkontroll?? og i tilegg er min 25 hk nesten ti år eldre. min er verdt ca 10 000. Redigert 16.Oktober.2010 av 1971 mercury (see edit history) Sitér dette innlegget KNS medlem Link to post
Baywatch Svart 16.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 Motoren er nok mer verdt ja, men den skal jo fungere på båten, og jeg er redd at kortstammet motor på en båt som er bygget for langstammet ikke blir noen suksess. Da blir du nok ikke så fornøyd med byttet likevel. Sitér dette innlegget Link to post
Alternes.. Svart 16.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2010 takk for svar. da dropper jeg denne byttehandelen. Sitér dette innlegget KNS medlem Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.