hjjensen Startet 17.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 17.Oktober.2010 Jeg har behov for rengjøring av dieseltank og dieselsystem men sliter med dårlige inspeksjonsluker og få muligheter til å lage nye. Har heller ikke avtapping på tanken. På Maritim fikk jeg anbefalt et produkt som heter Star Tron Tank Cleaner for rengjøring av dieseltank og dieselsystem. En av de erfarne gutta der mente at Star Tron Tank Cleaner var et meget bra alternativ og at det i svært mange tilfeller ble bedre enn en vanlig rengjøring. Noen her som har erfaringer med dette produktet. Se Star Brite sin hjemmeside for informasjon om Tank Cleaner. Hvis det som står her stemmer er det jo veldig bra. Takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 17.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2010 Høres jo bra ut ,håper du kommer tilbake å raporter om du tester dette .Må ta en jobb i tankene i vinter jeg også,kansje dette gjør jobben . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.