morsbestebarn1 Startet 17.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 17.Oktober.2010 Har etter noen år uten båt endelig anskaffet meg ny og i den anledning må jeg til våren legge ut ny blåse/dobbe for å ha båten på svai på hytta i kortere perioder. Jeg har lest gjennom emner her på forumet og søkt på nettet og finner noen tråder der noen har vurdert å legge ut moringer av denne] typen.... det jeg lurer på er om noen har prøvd ut noen av disse "lette" løsningene??(eller blir det tryggeste å kjøre gamle-metoden med en solid betongklump?) Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 17.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2010 Om du tenker på stålringen på 70 kg nederst på sida du linkar til så er det mi erfaring at desse er ein vits. Dyre er dei òg. Ask Sitér dette innlegget Link to post
morsbestebarn1 Svart 17.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2010 jeg er i utgangspunktet veldig skeptisk og det høres nesten ut til å være for godt til å være sant! I tidligere poster, har folk her på forumet også vært veldig skeptiske til denne o-ring løsningen, men det virker ikke som om noen har prøvd det ut!! (hvis det hadde fungert, så er det mye lettere å flytte 70kg, enn 400kg(kalorier spart, er kalorier tjent;) )) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.