princess 412-2 Startet 17.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 17.Oktober.2010 (redigert) Skal montere en ny dieselvarmer i båten min(princess 412-2) og lurer på om noen av dere andre med princess og lignende båter har noen gode forslag,evnt hvor har dere plassert varmerene selv?Hadde håpet å kunne plassere den i det aktre rommet under akterdekk,noen som vet om dette går greit?slangen til varmluft må da gå oppover fra varmeren og deretter gjennom dekk og framover skrogsiden. Redigert 17.Oktober.2010 av princess 412-2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 17.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2010 I aktra lastrummet längst ut i hörnet baktill är min Airtronic D5 placerad i min P40, och det förefaller väl vara det mest lämpliga stället om man vill undvika oönskat ljud i boutrymmena. Men kolla på andra båtar av samma typ vad som är vanligt eller rent av har varit standard från varvet. En 5kW värmare tror jag att Du skall räkna med mht båtstorleken. Sitér dette innlegget Link to post
princess 412-2 Svart 18.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2010 Holder på og montere varmeren i akter rommet nå,tror det blir best,noen som vet om det er xtra uttak med stigerør på dieseltankene på en 1985 princess 412-2?,hadde vært greit å kunne koblet til den ene hovedtanken ombord. Sitér dette innlegget Link to post
princess 412-2 Svart 20.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2010 noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 20.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2010 (redigert) På min er det et par ekstra stigerør på hver side, men kan du ikke bare se etter? Redigert 20.Oktober.2010 av Fru Jacobsen (see edit history) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
princess 412-2 Svart 20.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2010 ser ut til å være en xtra plugg på ene tanken hvertfall,er det stigerør på de som er xtra da? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.