Jump to content

Hvor kjøpe toppakning til mercedes OM326?

jupiter 40

Recommended Posts

nå har det seg sånn at dette er en gammel motor og Bertel % Steen har ikke denne på lager lenger , å lage disse selv er helt umulig , dette er en motor med mye trykk så det er som det blir sagt her nødveldig med metall ringer rundt de kanaler med mye trykk .

Vis det er noen som vet noe mer vis jeg sier at dette er en motor som satt i Mercedes 1418 ( gamel snuttebil)

forstår at dette nok ikke er så enkelt nei. men sist jeg kjøpte pakningsark, (sett med fler typer) husker jeg at det også fulgte med et ark som så ut som det var bygd opp av to lag. et lag med noe gummi/tjærelignende belegg og et lag med metall som minnet mest om bly da arket var ganske fleksibelt. men det går kanskje ikke å skjære i dette. ikke vet jeg!

KNS medlem

Er det slik å forstå at B&S ikke gidder å skaffe denne fra hoveddepoet i utlandet eller er det slik at delen er utgått.

Noen år tilbake var det en kar som stod frem i vår lokale avis og beklaget seg over at B&S skulle ha et femsiffra beløp for toppakn. til hans gamle MB. Han hadde sondert nettet og fått kontakt med Mustafas pakningsservice i Tyrkia og fått tilsendt pakning til småpenger. Dessverre husker jeg ikke lenger hva mannen het.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...