Fredrik Skaugen Startet 19.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2010 (redigert) startet utvendig i sommerferien 2009, men nå vill jeg begynne innvendig. Den forrige eieren hadde satt på et windy glass, siden han jobbet for windy, det gjør at den har sitt eget særpreg. et godt tips er aldri stram lastestroppene over fenderlisten da blir det en sprekk under den forrige eieren hadde gjort det. Det tar lang tid å fikse det. har startet innvendig nå men har jeg en vanskelig gåte å løse jeg bruker stikksag til å fjerne rommene som er bak i båten, men jeg kommer ikke helt inntil skroget uten å ripe opp lakken. Prøvde vinkelsliper med kutte skive, men virket ikke noen tips hadde vert fint Redigert 19.Oktober.2010 av Fredrik Skaugen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 19.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2010 Kjøp deg en Multikutter. Du får de i forskjellige priser og kvaliteter. Jeg kjøpte en av den rimelige sorten, men kjøpte med noen dyre sagblader. Funker som bare det. Med den kommer du fint inntil. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.