tomzern Startet 22.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 22.Oktober.2010 Hei! Har fått min Draco 1700 inn under tak i oppvarmet lokale i vinter, så har hele vintern på meg til å shine den opp. Har lyst til å lakkere den over fenderlist og innvendig dels fordi jeg ikke er særlig fan av fargen, og fordi den er veldig matt og nedslitt utvendig. Under fenderlist er den faktisk meget bra. Uansett, jeg lurer litt på hvordan det er best å gjøre dette på egenhånd, og om topcoat er slitesterkt nok til at det tåler å bli gått på etc. uten å bli grisestygt igjen med en gang. Mvh Tomzern Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
Draco24styling Svart 22.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2010 Vær så snill og prøv og bevar båten så orginal som mulig, dette er klasikkere som det blir færre og færre av, er den veldig stygg, synes jeg du skal lakkere den i orginalfargen, anbefaller uansett at du bruker sprøyte, evt får en som kan lakke gjøre jobben, det har du garantert igjen for Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
tomzern Svart 22.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2010 Ja, skal prøve en runde rubbing og polish først, men hvis ikke det funker så har jeg lyst til å lakkere den.. Vi får se hva det blir til. Interiøret som er der i dag, matcher ihvertfall ikke originalfargen no særlig bra=/ Ligger noen bilder av båten her: Draco 1700 TL hilsen tomzern Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
Draco24styling Svart 22.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2010 Det intreøret er nok ikke orginalt både i farge og utførelse, Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.