jensemann2 Startet 24.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 24.Oktober.2010 Jeg har en pyro p21 i båten,men pga småbarn som snart skal bli med på tur vil jeg bytte ut den med eberspacher eller liknende. Hvor stor varmeeffekt trenger jeg i båten min? (32 fots seilbåt) Båten brukes ikke mye om vinteren. Holder det med f.eks en D2? Hvor kjøper jeg billigst slike ting? Hvor mye kan jeg få for den gamle ovnen min? Den er veldig lite brukt og ser bra ut. Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 24.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2010 eventuelt kunne jeg montert noe slikt http://www.go2marine.com/product.do?no=20169F på ovnen, men finner ikke noe i 2,5 toms, bare 3 toms. Noen som vet om det går an å få tak i overganger fra 3 til 2,5 toms? Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 24.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2010 2 kw holder helt sikkert i en 32-fots seilbåt. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
jensemann2 Svart 24.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2010 den varmeflytteren til dickinson tror jeg er midt i blinken for meg. Hadde jeg bare visst at det gikk an å få tak i 3 toms til 2,5 toms overganger hadde jeg bestillt en tvert. Noen som vet hvor man får fatt i slikt? Sitér dette innlegget Link to post
Vestkystseiler Svart 24.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2010 Det ligger en del Eberspacher varmere på Ebay. Men i USA-Canada heter de Espar, så prøv å gå til ebay.com og søk på "espar". Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.