Jump to content

Vil du sammen med Båtmagasinet teste en Marinovator i vinter?

Marinovator

Recommended Posts

Vil du teste denne båtgarasjen gratis? Båtmagasinet søker "prøvekanin" for Marinovator båtgarasje. Båten bør ligge i Oslo-området, og ikke være over 32 fot. Send mail til lars.kristian.larsen@aller.no eller cato.jansen@marinovate.com dersom du er interessert i båthus gjennom vinteren. Boblehavn foretrekkes. Vi dekker alle kostnader.

baatmagasinet.jpg

"kanskje blir dette et vanlig syn vinterstid i landets marinaer" -står som billedtekst...

Min "spådom" er vel at dette blir av de skjeldne unntakene i år og at de er "ikkeeksisterende" innen et par sesonger.... men jeg har tatt feil før.

Sorry Alf og Egil... detta tror jeg er bortkastede penger, men lykke til.

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

syntes det virker interresant og spennende, men uten å kjenne mulighetene antar jeg det ikke er noe enkel innrettning for å kunne entre båten i tide og utide etter eget ønske. Videre antar jeg det kun er egnet i lune havner uten særlig påvirkning fra vind og sjø, og da er jeg ramlet av lasset allerede.

Jeg synes dette ser genialt ut og skulle gjærne hatt en slik en.. men prisen for dette er for høy til og være prøveklut.. gir dette noe tid så skal en vel ikke se bort ifra at jeg prøver ut en.. mulig neste vinter. :flag_bp:

Jeg ønsker gutta lykke til med utviklingen :flag_bp:

Tomt for Diesel nå igjen!!

Min "spådom" er vel at dette blir av de skjeldne unntakene i år og at de er "ikkeeksisterende" innen et par sesonger.... men jeg har tatt feil før.

Sorry Alf og Egil... detta tror jeg er bortkastede penger, men lykke til.

RSL

Hei RSL,

vel det vil være 20 av disse på sjøen nå i vinter så vi skal gjøre vårt beste for å gjøre din dystre spådom til skamme.. :thumbsup:

Videre antar jeg det kun er egnet i lune havner uten særlig påvirkning fra vind og sjø, og da er jeg ramlet av lasset allerede.

Hei, den sterkeste vinden vi har hatt der hvor våre modeller har vært på langtidstest er 23 m/sek. Vi håper at vi får sterkere vindstyrker denne vinteren slik at vi kan få vist hvor godt egnet dette er for dere. Når det gjelder tilkomst så kan du inn og ut slik du måtte ønske. Ta en titt på vår hjemmeside så kan du se hvordan det ser ut inni: Marinovate hjemmeside :flag_bp:

Hei RSL,

vel det vil være 20 av disse på sjøen nå i vinter så vi skal gjøre vårt beste for å gjøre din dystre spådom til skamme.. :thumbsup:

Ja la oss håpe det.

Jeg ønsker dere all lykke og håper dere lykkes med konseptet.

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Jeg synes dette ser genialt ut og skulle gjærne hatt en slik en.. men prisen for dette er for høy til og være prøveklut.. gir dette noe tid så skal en vel ikke se bort ifra at jeg prøver ut en.. mulig neste vinter. :flag_bp:

Jeg ønsker gutta lykke til med utviklingen :flag_bp:

Mange takk for hyggelig tilbakemelding. Langtidstesten som gjøres i samarbeid med Båtmagasinet må av praktiske årsaker gjøres i Oslo området. Men dersom du skulle ha lyst til å prøve på din båt så er det mulig å leie en MArinovator også for hvor lenge eller kort tid du måtte ønske.

Vi har ikke hatt noen tilfeller av at noen har prøvd på hærværk enda. Min pose har nå lagt på sjøen i 9 måneder.

Det er bra, håper det fortsetter.

Men er litt nysgjerrig på prisen, f.eks til min 21 fots Ibiza?

Det måtte jo være aktuelt å ha en slik på land også? I stedet for disse teltene de setter opp.

Da kan jeg vel kjøre hele hengeren med båten inn?

Redigert av Arvid.65 (see edit history)
Men dersom du skulle ha lyst til å prøve på din båt så er det mulig å leie en MArinovator også for hvor lenge eller kort tid du måtte ønske.

Det skal du ikke se bort ifra at jeg vil gjøre.. blir muligens båtbytte i vinter og da blir ny båten liggendes ute fram til våren.. :thumbsup:

Tomt for Diesel nå igjen!!

Men er litt nysgjerrig på prisen, f.eks til min 21 fots Ibiza?

Det måtte jo være aktuelt å ha en slik på land også? I stedet for disse teltene de setter opp.

Da kan jeg vel kjøre hele hengeren med båten inn?

Hei, det vil være vår modell Z-800 som paser din båt. Prisen er kr. 39.000 komplett. den kan også leies for hr. 1320,- mnd.

Vi har også en modell T som kan brukes både på vannet og på land. Denne har istedet for bunn en pølse som går rundt hele vannlinjen. denne fylles med vann slik at en har den nødvendige ballasten

Vil uforutsette skader dekkes av båtens forsikring, eller må man ha egen?

Hei, det er båtensforsikring som dekker eventuelle skader som båten eller opplagsutstyret skulle få. Dette vil nok variere fra selsap til selskap. Mht. eventuell reduksjon i premie ved å benytte en Marinovator så holder vi på med å få en uttalelse om dette fra forsikringselskapene.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...