Speedy Startet 24.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 24.Oktober.2010 Som emne sier så lurer jeg på hvor det ble av nettsiden til www.flemklubben.com. HAr kjøpt meg båten Flem 340 og synes det er greit å ha "klubbsider" som kan benyttes for felles informasjon og erfaringer rundt båtmerket. Her på baatplassen.no synes jeg ikke det er så mye lesbar og god informasjon rundt bl.a. denne båttypen og eterlyser derfor informasjon rundt emnetittel. Kan heller ikke si jeg finner så mye informasjon rent generelt når jeg googler båttypen Flem... Noen som kjenner til hva som har skjedd med denne nettsiden? Sitér dette innlegget Link to post
Hantoo24 Svart 21.November.2010 Link til dette innlegget Svart 21.November.2010 Nettsiden skal flytte til en annen webserver. Hvorfor dette har tatt så lang tid vet jeg ikke. Er selv medlem i Flemklubben. Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 9.April.2018 Link til dette innlegget Svart 9.April.2018 Nå er det opprettet et alternativ på FB: https://www.facebook.com/search/top/?q=flem 340 - 350 spirit 360 Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.