Nibba Startet 29.September.2004 Del på Facebook Startet 29.September.2004 På min Scand Baltic er det lexanglass foran på hardtoppen, det er litt lekkasje i enkelte skruehull , det har jo ikke regnet så mye i Bergen i høst. Hvilket stoff er best å ha i hullene før jeg fester skruene. :diving Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 29.September.2004 Del på Facebook Svart 29.September.2004 Sikaflex 11FC16, eller tilsvarende. Den er konge Du mente ikke det med lite regn her på Vestlandet, eller Er nettopp kommet i hus etter en tur i småbåten, føler meg som meneske igjen. Jeg har alldrig vert så værsyk, som jeg har vert de sidste 3 uker Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Nibba Svart 30.September.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.September.2004 Ja kanskje jeg prøver det, i dag er det jo kjempe fint, så vi håper at været holder til avsluttningsturen i båtforeningen i helgen Sitér dette innlegget Link to post
Joerg Becker Svart 22.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2004 Hallo. Den nye "kongen" er anbefalt for mange områder men ikke for bruk utendørs og heller ikke på båten. Les http://www.sika.no/download/files/3308/Fug...ngssystemer.pdf Vennligst Jørg p.s.: Lexan er PC = Polycarbonat. Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.