Jump to content

Forsikringsspørsmål vdr. brann i båt i egen hage.

Polarn

Recommended Posts

Lurer på en ting. Om det skulle oppstå en brann i min båt som står i egen hage, og denne tar med seg huset. Vil forsikringen på huset dekke dette? Eller kan forsikringsselslkapet påstå at jeg har handlet uaktsom?

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Jeg ringte like greit selskapet mitt og spurte. De sa at om båten brandt og tok med seg huset så gikk det på husforsikringen. Båten var utenom dette, så man må ha brannforsikring på båten også. Gjelder da også omvendt da båten ikke går som som løsøre.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

hmm, om jeg ikke husker feil så var det en artikkel om en båt som falt av støttende i kraftig vind (seilbåt tror jeg) og forsikringstager fikk ikke utbetalt penger for skade til tross for kasko. Noen som husker den saken?

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...