Eva Startet 26.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 26.Oktober.2010 HJELP Er på leting etter malnummeret til en Lido 23. Finner den i allefall ikke i kalesjen:) Forresten noen som har en anbefaling ang hvem jeg skal bestille fra? Oslo/akershus/østfold? Takk for hjelpen:) Eva Sitér dette innlegget Link to post
Oblivious Svart 27.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2010 Tviler på at du finner noen malnummer til denne båten, oppsøk en kalesjeskredder med bilder og hovedmål så får du pris. Jeg fikk skreddersydd til min tidligere båt, en Søljo 23 (ligner Lido), hos Per O Meier i Tønsberg. Resultaten ble perfekt Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 27.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2010 Hei, kalesjemakeren kommer som regel ut for å ta hovedmål. Etter sying gjøres det mindre justeringer. Det er liten bruk av maler, ihvertfall på gamle båter. Jon Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.