kitekid Startet 27.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 27.Oktober.2010 Vi er en gjeng som skal på jordomseiling. Seilkunnskapene er varierende og vi tenkte vi skulle leie inn en instruktør som kunne ha intensivkurs på vår båt i Kroatia (Dufour 50' fra 2001). Er det noen som kjenner noen, eller som kunne tenke seg en slik jobb selv? Vi ønsker høyt nivå på instruktøren og betaler godt... Reise, opphold og diett er selvsagt dekket. Tenkte at vi kunne bruke en 4-5 dager inkl en helg. Er det interesse for noe sånt? Ta kontakt på kine_fredheim@yahoo.no om du har tips eller vil vite mer! MVH Kine Fredheim Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 27.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2010 Det mest logiske må jo være å booke en instruktør der nede. F.eks er http://meridijan.hr/index.php dyktige på seilkurs. Send en forespørsel... Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
kitekid Svart 27.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2010 ja, jeg har vurdert det. det er andrevalg siden jeg gjerne skulle hatt det på norsk. bare for at alle skal få inn grunnuttrykk på norsk ;) blir så teit om vi løper rundt og fjaser med engelske uttrykk hele tiden :P Sitér dette innlegget Link to post
ÅtteGlass Svart 27.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2010 Vi tar sånne oppdrag. Mail er sendt. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
jonsverre Svart 28.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2010 Hei, jeg kjenner en dyktig og trivelig kroatisk leie-skipper, om dere er interessert så kan jeg høre om han er ledig, mvh F Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.