Sturee Startet 27.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 27.Oktober.2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i fester til tofte på gummibåt? har selve planka, men ikke fester til å feste den på båten. Evt noen som har en billig/ødelakt gummibåt som de vil gi bort, selge billig? Sitér dette innlegget Link to post
Jørgen S Svart 27.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2010 I Tofte? Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 28.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2010 Nei, de hempene til å feste tofta på båten, slike: Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 29.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2010 løfter denne litt. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 29.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2010 Har du kontaktet en forhandler eller importøren (Fische Marine)? Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Sturee Svart 29.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2010 (redigert) Ja, venter på svar Redigert 29.Oktober.2010 av NT503 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 29.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2010 Hm. hm... tror kansje jeg har liggende, fra en som begått herverk på. Skal sjekke, og gi en tilbakemelding. Ev.Pris: Kjøp en BP vimpel til deg selv. (jeg har) Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 30.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2010 Takk. Blir prisen at jeg kjøper en BP vimpel da? Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 30.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2010 Jepp, og at du bruker den Men må sjekke at jeg har festene i behold. Tror det. Finner det ut i løpet av helgen. Ligger ev. på et lager noem km. fra heimen... Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 30.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2010 Ok, takk. kommer selfølgelig til å bruke den. Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 30.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2010 Fikk for noen år siden ødelagt en gummibåt etter et innbrudd i naustet til båtlaget. Fikk ny på forsikring, og den gamle var klar for containeren. Men først ble alle "deler" skåret av. Slikt som D-ringer, toftefester, årefester osv. Så, må se hva som er igjen.... Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 30.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2010 Så, har jeg sjekket. Joda, lå I esken. Send Meg en IM med navn og adresse. Så kommer de I posten. Porto kan du sikkert betale:-) Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 30.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2010 Fint, ordner det snart. Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 31.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2010 Sendt IM Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.