Jump to content

Henge kurver


Suzuki

Recommended Posts

Hei.

 

Det må bli ganske gøy med en slik pendel i litt sjøgang?? :rolleyes::smiley::lol:

 

Lars H.

Om 2 timer drar jeg til båten for helgetur!

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Det må bli ganske gøy med en slik pendel i litt sjøgang?? :rolleyes::lol::blush:

 

Lars H.

Om 2 timer drar jeg til båten for helgetur!

Yess kan bli kult det. Enten fyller jeg nederste hylla med murstein for å holde den i ro  :smiley:

( lovene om massebevegelse / vs treghet gjelder ikke hos oss ), eller så fester jeg den med en strikk rett ned under fart. Tror det siste er det smarteste....

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Helgetur på TORSDAG :rolleyes::flag::eek:.....det er da alldeles for tidlig :smiley::lol:


Neida, det er imorgen det skal være fint vær. Nå ryker de siste timene på flexikontoen min, men det er vel greit. Så mange fler turer før opplag blir det neppe. Kanskje dette blir den sist?  :blush:  :eek:
PS! God tur (til Sandspollen?)
Takk, men det blir nok Kommers.
Faxen :flag:
Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

vet ikke, de fleste jeg har sett er av messing. Det står "forkrommet" på denne, spm. blir da, er det forkrommet messing ( OK ) eller forkrommet stål ( ikke fullt så OK )

 

Suzuki

Jeg vedder en tier på at det er stål. På den annen side er den jo så billig at du kan bytte den ut når den blir for stygg (etter to-tre uker :rolleyes:)

All I ask is a tall ship and a star to steer her by

Link to post
Share on other sites

  • 9 år senere...

Løfter en gammel tråd. Noen som har sett noen fornuftige hengekurver i det siste. Eneste jeg finner er hos Maritim Fritid, men jeg skulle gjerne hatt det før ferien... Hvor pent og praktisk det er kan vel diskuteres, men savner en plass å lagre frukt og grønt. :-)

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Jeg løfter en gammel tråd. Problemet er nok ikke noe mindre i år enn i 2004.

 

Noe som helt sikkert ikke vil ruste, ikke bli grønt og helt sikkert ikke er forkrommet er rekkenett. En meter rekkenett med så små masker som mulig er suverent. Snurpes sammen i hver ende og henges opp "vannrett" oppunder dekk. I Kornelia har vi to stk. En ferdigkjøpt og en hjemmelaget. Funker til lagring av det meste igrunn. Sålenge det ikke begynner å lekke eller drysse.

All I ask is a tall ship and a star to steer her by

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...