Suzuki Startet 30.September.2004 Link til dette innlegget Startet 30.September.2004 har sett flere har en type henge kurver ombord, som ser ut som 3 dørslag i messing, hengt opp over hverandre, i en pyramideform. Ser kjekk ut til oppbevaring av småtteri av alle slag Hvor får man tak i noe sånt ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Krapyl Svart 30.September.2004 Link til dette innlegget Svart 30.September.2004 Hos en annen av hoffleverandørene : IKEA. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Suzuki Svart 30.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2004 jøye meg - og så IKEA da gitt. Får stikke en tur bortom en dag, ønsker meg etpar sånne.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
evenR4u Svart 30.September.2004 Link til dette innlegget Svart 30.September.2004 Hos de aller fleste kjøkken-utstyr butikkene...... Har et par varianter hjemme, som hun har plassert sånne giftige greier som vokser i jorda oppi. Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
OT-flyktning Svart 30.September.2004 Link til dette innlegget Svart 30.September.2004 Kan noen linke inn et bilde? HVa er det dere skriver om? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 30.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2004 Ofte er svaret rett foran nesa. Hoffleverandør nr 1; Biltema har denne Kjettingene kan sikkert kortes litt, for 75 cm høy er i overkant av hva Jokeren kan takle Og prisen da gitt, kr 39,90 Varenr 85-028 Suzuki - det enkle er ofte det beste Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
OT-flyktning Svart 30.September.2004 Link til dette innlegget Svart 30.September.2004 Se der, ja Men hvordan er det med rust? Det er sikkert jern, kanskje stål Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 30.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2004 vet ikke, de fleste jeg har sett er av messing. Det står "forkrommet" på denne, spm. blir da, er det forkrommet messing ( OK ) eller forkrommet stål ( ikke fullt så OK ) Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Lars H. Svart 30.September.2004 Link til dette innlegget Svart 30.September.2004 Hei. Det må bli ganske gøy med en slik pendel i litt sjøgang?? Lars H. Om 2 timer drar jeg til båten for helgetur! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Faxen Svart 30.September.2004 Link til dette innlegget Svart 30.September.2004 Helgetur på TORSDAG .....det er da alldeles for tidlig PS! God tur (til Sandspollen?) Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Suzuki Svart 30.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2004 Hei. Det må bli ganske gøy med en slik pendel i litt sjøgang?? Lars H. Om 2 timer drar jeg til båten for helgetur! Yess kan bli kult det. Enten fyller jeg nederste hylla med murstein for å holde den i ro ( lovene om massebevegelse / vs treghet gjelder ikke hos oss ), eller så fester jeg den med en strikk rett ned under fart. Tror det siste er det smarteste.... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Lars H. Svart 30.September.2004 Link til dette innlegget Svart 30.September.2004 Helgetur på TORSDAG .....det er da alldeles for tidlig Neida, det er imorgen det skal være fint vær. Nå ryker de siste timene på flexikontoen min, men det er vel greit. Så mange fler turer før opplag blir det neppe. Kanskje dette blir den sist? PS! God tur (til Sandspollen?) Takk, men det blir nok Kommers. Faxen Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Herman Svart 30.September.2004 Link til dette innlegget Svart 30.September.2004 vet ikke, de fleste jeg har sett er av messing. Det står "forkrommet" på denne, spm. blir da, er det forkrommet messing ( OK ) eller forkrommet stål ( ikke fullt så OK ) Suzuki Jeg vedder en tier på at det er stål. På den annen side er den jo så billig at du kan bytte den ut når den blir for stygg (etter to-tre uker ) Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Gunga Din Svart 30.September.2004 Link til dette innlegget Svart 30.September.2004 vet ikke, de fleste jeg har sett er av messing. Det står "forkrommet" på denne, spm. blir da, er det forkrommet messing ( OK ) eller forkrommet stål ( ikke fullt så OK ) Suzuki eller så kan du ju legge en offeranode i den underste kurven! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Suzuki Svart 30.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2004 men hvor finner jeg messing typen ? Såvidt jeg kan se, har ikke IKEA disse, BILTEMA sine er store og i stål (dog forkrommet, holder kanskje under dekk ) og CLAS har heller ingen. Tips mottas Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Hulda Svart 30.September.2004 Link til dette innlegget Svart 30.September.2004 Beklager, trodde det var hengende kurver. Trodde noen prøvde å fornærme Admiralen min. Bekalger igjen... Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 30.September.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2004 Beklager, trodde det var hengende kurver. ..I messing ? Jaja - båter av stål, og kvinner av messing er vel en kombinasjon som passer kanskje... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Hulda Svart 30.September.2004 Link til dette innlegget Svart 30.September.2004 Beklager, så humoren, kunne ikke dy meg... Forferdelig useriøst av Hulda dette her. Sitér dette innlegget Link to post
Magne_F Svart 2.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2014 Løfter en gammel tråd. Noen som har sett noen fornuftige hengekurver i det siste. Eneste jeg finner er hos Maritim Fritid, men jeg skulle gjerne hatt det før ferien... Hvor pent og praktisk det er kan vel diskuteres, men savner en plass å lagre frukt og grønt. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 28.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2015 Jeg løfter en gammel tråd. Problemet er nok ikke noe mindre i år enn i 2004. Noe som helt sikkert ikke vil ruste, ikke bli grønt og helt sikkert ikke er forkrommet er rekkenett. En meter rekkenett med så små masker som mulig er suverent. Snurpes sammen i hver ende og henges opp "vannrett" oppunder dekk. I Kornelia har vi to stk. En ferdigkjøpt og en hjemmelaget. Funker til lagring av det meste igrunn. Sålenge det ikke begynner å lekke eller drysse. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.