leopard Startet 28.Oktober.2010 Link til dette innlegget Startet 28.Oktober.2010 Hei ryddet ut av båten og fant dette verktøyet ser ut som en forvokst pluggnøkkel hva er det og hva brukes det til Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 28.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2010 til demontering av drev bla. Sitér dette innlegget Link to post
ansgar Svart 28.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2010 Ser ut som verktøyet for å demontere mutteren som står på propellen. Sitér dette innlegget Link to post
Vidar B Svart 28.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2010 Jeg har en også. Den bruker jeg til å ta av propellmutteren på den innerste propellen på volvo penta 290 dp-e drev. Noen har låsemutter her, og de trenger den ikke. Har hørt at denne mutteren jeg har, er mye brukt i Sverige! Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 28.Oktober.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2010 Jeg mangler en slik.. Sitér dette innlegget Mons Link to post
leopard Svart 28.Oktober.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2010 ok takk for svar da er dette noe jeg bør ha liggende i båten da Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.